2014. jan 16.

Babakelengye lista

írta: LOR
Babakelengye lista

A múlt hétvégén elkezdtük végre beszerezni a szükséges babaholmikat, tartottunk egy másfél napos kirándulós bevásárló túrát. Részemről nagyon élveztem a dolgot, bár fel kell hívnom azok figyelmét akik gyengébb "vásárló-idegzetű" párral/férjjel rendelkeznek, hogy egy ilyen intenzív túra az urak számára azért elég kimerítő, a vége felé már frusztráló lehet. Az utolsó helyszínre már én is egyedül mentem és még így is csak egy részével végeztünk a bevásárlólistának. A legjobb az egészben (már azon kívül, hogy nagy részt várva várt Tökmagunknak vásároltunk) az volt, hogy mindenhol vagy nagy akciókba futottunk vagy pénzforgalom nélkül: kuponokkal/ ajándékkártyákkal vásároltunk. Őszi esküvőnkre rengeteg ilyen kártyát kaptunk (amiért utólag is köszönet mindenkinek) most elkezdtük ezek beváltását. Korábban kicsit személytelennek tartottam ezeket a kuponokat, de mára nagyon megszerettem őket. Az ember így kétszer is örülhet egy-egy ajándéknak (mikor megkapja a kártyát és mikor bevállthatja azt egy-egy kiszemelt termékre). Az ajándékozói melléfogás, ha már a boltot/márkát eltaláljuk, szinte kizárt és van valami felszabadító érzés abban, amikor úgy költekezhetünk, hogy közben nem fogy bankjegy a pénztárcánkból és nem csökken az összeg a folyószámlánkon sem.

babakelengye_lista.png

Ingyen letölthető babakelengye lista (kattints a képre!)

Visszatérve a baba-bevásárlókörútra: természetesen azért még így is próbáltunk a racionalitás talaján maradni és nem megvenni minden haszontalan dolgot. Bár a korábbi cikkben felsoroltak közül friss anyukaként azért én is biztosan kipróbálok majd 1-2 holmit, de szerencsénkre ezeket külön beszereznünk már nem kell, hiszen ZSOla-éktól örököljük majd őket, ahogy sok-sok minden mást is (megint köszi). Az első baba érkezésével nehéz átlátni a káoszt; mink van már, mink lesz még, mit kapunk majd, mi kell egyáltalán egy csecsemő gondozásához? Friss kismama tudásom szerint összeállítottam hát gyorsan egy babakelengye listát, aztán megkértem nővérkémet, hogy véleményezze és segítsen kihúzni ami biztosan nem kell majd és hozzáírni, amit esetleg kihagytam. Második lépésben összeírtuk, hogy miket kaptunk már kölcsön vagy épp örökbe illetve hogy miket kapott Pán Péter, még pocaklakóként már az idei karácsonykor a kívánságlistáról/ a babaszobába. :) Harmadik körben még átgondoltam, hogy melyik cikket melyik boltban lenne majd érdemesebb beszerezni, hol láttam már esetleg valamit, amihez ragaszokdnék, és indulhatott is a túra.

Ha Ti is hasonló cipőben járnátok és szeretnétek megspórolni egy hosszadalmas utánajárást, akkor íme a (nagyon bő) babakelengye listánk ingyenes letölthető és szerkeszthető változatai. Használjátok szeretettel!

Letölthető PDF formátum  itt

Letölthető (és formázható) Excel lista  itt

Szólj hozzá

pénz ajándék kelengye 3.trimeszter