2014. jan 27.

Vendégbloggereink

írta: ZSOla
Vendégbloggereink

Edina - Ikrekkel az élet

sis_bro.jpg"De aranyosak, ikrek?", "Milyen cukik!", "Egy fiú és egy lány? De jó, legalább egyszerre letudják." - ilyen és ehhez hasonló kérdésekkel találkozunk minden nap, amikor kilépünk az utcára. Igen, ikreim vannak: a mindig mosolygós Babóca és a komoly, de annál huncutabb Beni Bubu. Mivel mesterséges úton fogantak, így számítottunk rá, hogy akár ketten is jöhetnek egyszerre, de amikor bizonyossá vált az első ultrahangon, hogy két kis szív dobog odabent, akkor mi is bepánikoltunk egy kicsit. Hogyan fogunk két kisbabát egyszerre ellátni? Sajnos a nagymamák 300 km-re laknak és dolgoznak, így rájuk nem számíthattam. Maradt hát segítségül a férjem és a tőlünk öt percre lakó húgom, akik napközben dolgoztak, így a nappalok nagy részét hármasban töltöttük és egyedül láttam el őket. Az elején nehéz volt, de valahogy mindig sikerült megoldani mindent, látjátok, másfél évesek és néha már egy-egy blogbejegyzés megírása is belefér... :)

Panni - Főállású Édesanya a csodás Coloradoban


Nagyon boldogan vállaltam a felkérést, hogy írjak a Mamazsola blogra. Én már 8 éve vezetem a saját blogomat http://www.sasvaripanni.blogspot.com/, igaz, nem valami nagy rendszerességgel. Remélem, hogy a “nyomás” majd arra ösztönöz, hogy ide igenis gyakrabban írjak. Miért én? Állítólag tudok hasznosakat mondani. :)

Annyit érdemes rólam tudni, hogy három gyerkőc anyukája vagyok: fiaim 4 és 3 évesek, lánykám 1. Amerikában, Kolorádó államban élek, immáron tíz éve. A gyerekek születése előtt dolgoztam, azóta háztartásbeli (HTB) vagyok, ami itt nagyon nem jellemző. Emiatt sokan le is nézik az embert. Végzettségemet tekintve közgazdász volnék, vagy mi, de ha visszamegyek egyszer dolgozni, egészen biztosan megpróbálok elkerülni mindent, ami a diplomámmal kapcsolatos. Kicsit későn jöttem rá, hogy nem az én világom. Otthon egyébként két diplomát szereztem, itt meg egy MBA-t Summa Cum Laude. Bocs, ezzel mindig muszáj eldicsekednem, már csak azért is, hogy a HTB titulus miatt szociálisan csorbát szenvedett egómon lendítsek egy kicsit. :)

Az életet otthon (Magyarországon) képzelem el a családdal. Ha minden jól megy, pár éven belül költözünk haza. Ha javaslatotok van, hogy miről írjak, mi érdekel Titeket az itteni gyerekneveléssel kapcsolatban, azt is szívesen veszem. Köszönöm, hogy itt lehetek.
Panni

Szólj hozzá