2013. nov 04.

Kövesd nyomon hétről-hétre, nap mint nap

írta: LOR
Kövesd nyomon hétről-hétre, nap mint nap

IMG_0776[1].PNGNem tudom Ti hogy lesztek vele kedves uncsitesók és barátnők, de mostanában én mindig úgy várom a következő időpontomat a nődokinál, hogy azon még magam is meglepődök. Először is: mindig is nagyon tartottam a mindenféle orvosi vizsgálattól, pláne ha injekció, netán vérvétel került szóba. De aztán a várandósság elején meglehetősen gyakran (hetente) kellett járnom (mindenféle apróbb komplikáció miatt). Legutóbb viszont 2 hete voltam és még 2 hét hátra van a következőig. Valószínűleg az is a dolog mellett szól, hogy a kinti dokim (Ausztriában) nő és roppant kedves, + az elmúlt fél évben 4szer vettek tőlem vért a "sógorok" és minda4 alkalommal pikk-pakk ment minden. (Itthon fél óra szokott lenni, míg vénát találnak, plusz a sok cécó körülötte, a sok eszköz..) Ès hát lássuk be ezek az egyetlen direkt találkozásaink a Tökmaggal. Mivel a mozgásai csak ehéttől valamikor lesznek majd számomra is érzékelhetőek, többnyire csak tippelek, hogy min ügyködhet éppen odabent. Az ultrahang valahogy mindig megnyugtat.

Persze hétről hétre követem a fejlődését a szakirodalomból (ZSOla-tól kaptam egy remek könyvet még a legelején) és különféle netes oldalakról + telefonos applikációkról. A neten fellelhető odalak közül nekem a mamasbabas.hu leírásai tetszenek a legjobban. Nagyon találóak az "Amit gondolsz" mondatai és hétről-hétre leírja a benned illetve a pocakodban végbe menő változásokat is. Applikációkat csak nemrég kezdtem el kutatni és nem is töltöttem vele túl sok időt. Mindenképp magyar alkalmazást szerettem volna, ha már sok minden más úgyis némtül történik körülöttem. Amennyire én láttam nem túl nagy a választék, de van egy nagyon kedves 9 hónap nevű app; általános információkkal táplálkozásról és az egészséggel kapcsolatban, baba nevekkel, babakelengye listával, napi tippel, akár perc alapú visszaszámlálóval. Szerintem szórakoztató.

Szólj hozzá

könyv app Ausztria