2013. dec 17.

Kismama ruhatár

írta: LOR
Kismama ruhatár

Be kell vallanom, hogy nagy lelkesedéssel indultam el nemrég kismama ruhákat venni. Örültem, hogy (végre igazán) nyomós okom van szép, új ruhákra pénzt költeni, még akkor is, ha előre tudom, hogy csak korlátozott ideig hordhatom őket. Ugyanakkor éppen ezért is próbáltam racionális maradni és jó előre eltervezni, hogy mire költök majd és mire nem. Mi az amire feltétlenül szükségem van/lesz és mi az ami hanyagolható. Ehhez persze a meglévő ruháim között is jól szét kellett néznem. Vajon melyik, már a szekrény mélyében fekvő darabot tudnám újra hasznosítani? (rövid ujjú felsők mellvonaltól bővülők) Melyik kedvenc darabok kísérhetnek el szinte a terhesség végéig? (kardigánok, lezser pulcsik, cipők) Igyekeztem nem egyből elkölteni minden erre az alkalomra félretett pénzemet.

Először Budapesten ragadtam meg az alkalmat egy kisebb bevásárló körútra. Tudtam, hogy sok alkalmam nem nyílik majd az ottani bőséges kínálatot végigböngészni és nővérem (ZSOla) tanácsaira hallgatva a legjobb alapdarabokat beszerezni (mama licious tank top-ok, akár melltartó és trikó helyett is és kényelmes pizsama, amibe a nagyobb pocak is belefér majd). Aztán egy itthoni kalandozásra vállalkoztam, ami persze már kicsit nehezebb dió volt, a sokkal kisebb választék miatt. Az itteni jó barátom úgy tűnik ez alkalommal is a Hennes lesz. (Az itt beszerzett darabok: terhesnadrágok 2db, rövid ujjú felső 1db, hosszú ujjú felső 1db, elegáns felső 1db) Aligha nem vár még rám egy harmadik körút is, bár egyelőre a régi ruháim többségébe beleférek (kivéve nadrágok), de az utóbbi hetekben eljött az idő, hogy kezd furcsán állni rajtam 1-1 darab. (Kiegészítés képen meg kell említenem, hogy szerencsés vagyok hiszen nővérkémtől is örököltem pár hasznos és mutatós kismama ruhadarabot. Illetve, talán sok igazán nőiesen öltözködő kismamával szemben, számomra kicsit sem lesz megrázó, ha férjecském pulcsijait "kell" majd viselnem a legutolsó pár hétben.)

Álmodozó lévén, persze végeztem, "mi lenne, ha nem számítana a pénz" netes kutatásokat is, és arra jutottam, hogy akkor minden darabot beszereznék az alábbiak közül:

l.jpg

Utcára, laza stílus.

3l.jpg

Irány a randi a lányokkal.

4l.jpg

Moziba, vagy karácsonyi ajándékvadászathoz.

2l.jpg

Irodába, munkába, üzleti megbeszélésekre.

Néhány további tipp, ha várandósan Te is kismama ruhák után kutatsz:

 - Nagy bánatomra valahol azt olvastam, hogy a sál és hosszú nyaklánc egyáltalán nem előnyös a kismamák részére, mert túlságosan kihangsúlyozza az ekkortájt amúgy is látványos testrészeket.

 - Ha irodai/üzleti stílusú ruhák után kutatsz jó választás lehet a kismama szoknya és vászon nadrág, valamint a mellben húzott esetleg mell alatt megkötött, pocaknak szabadabb teret engedő blúzok, ingek.

 - Cipőből mindenképp laposabb talpút válassz! Biztos ami biztos, így elkerülheted az extra hátfájást. Pocakod növekedésével a testtartásod is változhatsz picit és előfordulhat, hogy jobban kell majd figyelned egyensúlyod megtartására is.

-  A megfelelő fehérnemű kiválasztásán és megvételén ne spórolj. Meghálálja a vásárt egy-egy kényelmes és mutatós (szoptatós) melltartó. Hidd el sokáig elkísér majd a változások útján.

Ha még több információra vágysz a megfelelő ruhatár összeállításához, itt és itt is igazán hasznos tanácsokat találsz.

Szólj hozzá

divat ruha kelengye 2.trimeszter 3.trimeszter