2014. már 11.

Babaszoba bemutató

írta: LOR
Babaszoba bemutató

..és azt hiszem elkészült. Egyetlen elem hiányzik csak, de ezen már vacillálok egy ideje. Eredetileg saját kezűleg gyártott baby-mobilet vagyis belógót akartam a kiságy fölé. Többféle tervem is volt, amiből én magam is alig tudtam választani. Aztán, bár a barkácsolhatnék még a kezemben van, arra gondoltam, hogy biztos kell ez? Ki mondja, hogy minden babának kell ilyen? Aki ismer, tudja, hogy mindenben szeretem a különlegeset, ebben a szobában azt hiszem ez lesz az. Nem lesz benne ilyen tárgy. :) (ZSOla-tól amúgy is kaptunk kölcsön egy aktív/játszó szőnyeget amin himbálóznak mindenféle kedves játékok, ez helyettesítheti majd.)

Az eredeti koncepciót (erdő, erdei állatok, felhők, esőcseppek, türkiz és szürke) próbáltam megtartani, de ugyanakkor persze ésszerű (pénz)keretek között is tartani valamint pár már meglévő elemet, lehetőség szerint (pl. kanapé, szőnyeg, szoptatós fotel) beépíteni. Nagyon klassz volt egy teljes szobát csak saját elgondolásból berendezni és közben várni Pán Péterre. Mennyit ácsorogtam (reggeli/esti fogmosás közben) az alakuló szobában.. Hát ilyen lett:

szoba1.png

Plusz: Az ablakon található kisebb felhő matrica krétával írható. A kiságy alatt pedig alig látható ugyan, de rejtett, extra tároló hely lapul. A mennyezetről lelógó lámpa (igen) búra nélküli. Textilkábelen csupán egy minimál, energiatakarékos izzó. A jobb oldali ablakokon kinézve pont Lord Bruno birtokára látni, de azért nem árt egy őrző kutyi a babaszobába is, falmatrica formájában.

szoba2.png

Plusz: A polcon a gyerekkönyveken kívül egy papírerdő kapott helyett. Az eredetileg adventi kalendáriumként funkcionáló állatkákat, hegyeket, fákat stb. már elkészítésükkor ide szántam. A fő motívum (esőcseppek) itt is megjelennek.

szoba3.png

Plusz: Az IKEA hack pelenkázóról később bővebben. Ez Nagyapó érdeme. :) Itt most csak annyit, hogy nem találtam árban és kinézetben egyaránt tetszetős pelenkázót, így egy komódot alakítottunk át. A pelenkázó körül több retro tárgy is található. Az ablakpárkányon egy kazetta formájú design persely pihen (ez Tökmag apukájának szerzeménye). A polcok mellett lóg a mi gyerekkori (vándor) felhúzhatós-altató-zenélőnk. A polc szélén pedig egy szintén gyerekkori róka báb csücsül (frissen mosva bár, de borzasan).

Szólj hozzá

játék szoptatás szoba ajándék altatás kelengye 3.trimeszter