2014. máj 12.

Rólunk

írta: LOR
Rólunk

Mi, a blog írói nővérek vagyunk. Régen, annak rendje és módja szerint sokat gyepáltuk egymást, de mindig is jó kapcsolatot ápoltunk, ami egyre csak fejlődni és erősödni látszik. Rengeteg mindenben hasonlítunk, de legalább ennyi dologban különbözünk is. Az élet sajnos elég messze sodort minket egymástól, és hű barátnőinktől, így egyre ritkábban van alkalmunk csajos délutánokra, közös programokra, kiadós beszélgetésekre. Pedig ezekre különösen nagy szükségünk lenne most, hogy újabb közös témánk, új életformánk a kismama lét lett/lesz. Ezért is fogtunk a blog szerkesztésébe, hogy legyen még valami ami összeköt, ami elkísér, ami napról napra szórakoztat és friss információt kínál. Nekünk, ismerőseinknek és ha velünk tartasz Neked is!

 

Zsófi (ZSOla)

A fővárosba tévedt főállású anyuka.

A Veszprémi (azóta Pannon) Egyetemen szerzett diplomámmal, két rövidebb külföldi kanyar után beszippantott egy multi gépezet. Minden nehézsége ellenére kitartottam ugyanannál a cégnél, sokat tanultam és szépen haladtam előre a ranglétrán. Amikor 2012-ben a dolgok igazán nehézre fordultak volna, a Kislányunk, Mazsola úgy döntött itt az ideje, hogy belépjen az életünkbe és "szabadságra küldjön". Esetleg rávegyen a pályamódosításra. Ez még a jövő zenéje. Mindenesetre most a családom a hivatásom. A hétköznapjaimat pedig egy kis kosárlabda, főzőcskézés és barkácsolás (DIY) fűszerezi.

 

Lora (zsoLA)

Várandós kismama, vidékről. Pontosabban Sopronból. Első babánkat (Pán Pétert) várjuk a párommal (boldog, friss házas) és világszép, díjnyertes angol véreb kutyusunkkal (Lord Bruno-val). ~Frissítés: Pán Péter időközben (szerencsésen és egészségesen) megérkezett és bearanyozza mindennapjainkat.~

Végzettségem szerint közgazdász, marketinges lennék. A "reklám képző" Külkeren diplomáztam, illetve nem rég sikeresen tettem le a mester államvizsgát, szintén marketing szakon, egy közeli osztrák főiskolán. Sok területen kipróbáltam már magam, úgy mint reklámügynökségek, ingatlanügynökség, saját mini vállalkozás, de legtovább mostani munkahelyemen egy osztrák alapítványnál ragadtam.

 Baby Birthday Ticker Ticker

 Baby Birthday Ticker Ticker

PitaPata Dog tickers

 

Szólj hozzá