2013. nov 12.

Budapest Te csodás (?), avagy 7vége a barátokkal a nővéreméknél

írta: LOR
Budapest Te csodás (?), avagy 7vége a barátokkal a nővéreméknél

817715_5.jpgHa olvastátok a Rólunk szekciót, akkor nem lesz meglepő számotokra a tény, hogy idejét sem tudom, mikor voltunk együtt legutóbb (szinte mind) a csajokkal. Nyáron szerencsére volt pár alkalom, hogy egy-egy lánnyal találkozhattam és jókat beszélgethettünk, de az idők során nagyra nőtt kis bandánkat egyre nehezebb összeverbuválni. Ahányan vagyunk most már tényleg annyi felé is, így nem árt egy remek alakom, mint pl. egy szülinap vagy remélhetőleg a közelgő karácsony is, ami mindenkinek okot ad, hogy utazzon egy picit. Én ezúttal vonattal tettem meg a 2 és fél órás távot.  Különös képen most/már nem volt kedvem vezetni, inkább a nyugis, olvasós döcögés mellett döntöttem. És jól tettem. Kiolvastam anyukámtól kapott első várandós könyvemet, amit nagyon élveztem, így (mától) jöhet a következő könyv.

A könyv /Vicky Iovine: Barátnőim a terhességről/ pont nekem szólt. A barátnőktől távol szakadt, rémült, de derűs, optimistán és a szó soros értelmében VÁRandós kismamának. Mivel a csajok közül én leszek a második, ha minden jól megy  (sosem hittem volna) aki babát hoz a világra, sok mindenkitől, még csak telefonon sem, tudok kérdezősködni. Kivéve persze anyát és ZSOla-t (nővéremet), akik kapják is szép sorban a hülyébbnél-hülyébb kérdéseimet. Így pl: Tényleg nem szabad háton aludni, mert akkor a babára tekeredik a köldökzsinór? Szedjek terhes vitamint vagy sem? Melyik héttől érdemes fülhallgatót rakni a pocakomra, hogy klasszikusokat, vagy számomra kedves dallamokat hallgattassak a tökmaggal? Stb-stb. A könyv ezekre a kérdésekre ugyan nem ad választ, de sok egyébre, olyanra amit mástól tényleg nem mernék megkérdezni, igen. Vicces, olvasmányos és sok-sok a kismamában felmerülő kérdéskörrel és témával foglalkozik. Összegyűjti egy baráti kör széleskörű tapasztalatait.  Ajánlom mindenkinek. 10 év múlva pedig keressétek a könyves polcokon a mi (barátnőink által) összeállított frissített verziót. :)

Szóval Budapest. Először éreztem kevésbé vonzónak, a sok-sok bolt, kultúr program lehetőség és gasztró különlegesség ellenére. Budapestnek rengeteg előnye van, de olyan klassz otthonra találni Nyugat-Magyarországon egy kedves kisvárosban, az osztrák határhoz közel. A 7vége a nővéreméknél, a shopping turnék, a játszótér, a finom ebédek a kedvenc unokahugim, a csajos vacsi és a buli kiváló volt, ahogy (a méretes jéghegyeket a poharamban leszámítva) az alkoholmentes mojito koktélok is. Épp úgy, mint másnap hajnali 8 kor az ínycsiklandó reggeli, a szintén nagyon-nagyon jó barátokkal. Feltöltődés.

Szólj hozzá

könyv