2013. nov 13.

Hálás lista

írta: LOR
Hálás lista

06e4c134511ce5584e57c2bb7a10874e.jpgSzeptemberben elhatároztam, hogy idén mi is megtartjuk a hálaadást.. Halloween után, karácsony (+télapó) előtt, párhuzamosan az adventi előkészületekkel idén plusz 1 ünnepünk lesz. (Nem is értem igazán, hogy idehaza hogy-hogy a tökfaragós édességgyűjtős móka elterjedni látszik, míg a pulyka evős, családi körben töltött, kicsit talán komolyabb ünnepet szinte csak a tv-ből ismerjük.) Persze nem a pulykán van itt a lényeg -valami finom menün még én is töröm a fejem- sokkal inkább a köszönet mondás és hála lista készítés amit én is szeretnék bevezetni. Ebben az évben aztán sokszorosan van is miért és van is ki(k)nek.

Mostanában több helyen olvastam is és anyukám is említette, hogy a hála érzetének milyen fontos, jótékony szerepe van többek közt a boldogság, kiegyensúlyozottság szempontjából. Mivel a jövőt nehéz megjósolni, mindig jó, ha tudod, hogy mi az amit már ezidáig elértél, megéltél, ami gazdagította és széppé varázsolta a napjaidat. Ha ezeket tudatosítod és hálát adsz értük, akkor talán az előtted álló akadályokat is könnyebben veheted majd. Idén nekem annyi ilyen csodás dologgal bővült a listám, hogy biztosan készítek, "I am thankful for.." kártyákat és mellé egy különleges ünnepi vacsorát.

Íme pár inspirációs ötlet, ha Ti is töriket ilyesmin a fejeteket.

e71449a1a5ee580763742c0cdd02acc5.jpgTerítéshez - kattints a képre a forrásért

wine-washi-tape-diy-thanksgiving.jpgKoccintáshoz - kattints a képre a forrásért

Thankful.jpgIngyen letölthető "I am thankful for.." lista- kattints a képre

2013-ban is november utolsó csütörtökjére, 28ára esik a hálaadás.

+egy passzoló (kedvenc) dal: Mocsok 1 Kölykök: Ebben az éveben.

Szólj hozzá

zene család ünnep letölthető dekor dekortapasz