2013. nov 16.

Karácsonyi kívánság lista

írta: LOR
Karácsonyi kívánság lista

Ha már úgyis a listáknál, zenénél és meséknél [<3] tartottunk, következzen most az idei (eddigi) legjobb karácsonyi reklám [<3] amit láttam. Ráadásul az erdőben játszódik, ami meg a gyerekszobához [<3] passzol (majd).

Tudom, tudom a hormonok, de én már 2szer is megnéztem és mind2szer majdnem elbőgtem magam rajta. A barátság hatalma + a tökéletes karácsonyi ajándéké. :) Persze még csak november közepe van, de ki szeret mindent az utolsó pillanatokra hagyni? Ha tegyük fel azt tervezed, hogy december elején neki fogsz az ajándékok beszerzéseknek/ gyártásának, akkor lassan már törheted is a fejed, hogy kinek mit. Két hét nem sok hogy mindenkit sorra vegyél, kivéve, ha mindenki számára kapásból van ötleted.

Nézzük csak az érme másik oldalát is. Nem csak Te szeretnéd elkezdeni idén időben a beszerzőkörutat, de valószínűleg családod, barátaid is. Ezért nem jön rosszul, ha tudsz mit mondani az illetékes hírvivőnek, akitől majd megkérdezi az adott családtagod, hogy mit szeretnél karácsonyra. Furmányos, igaz? Nálunk manapság már csak így zajlik. (Unokahugim még édesen és kötelességtudóan csizmákat pakol és bizonyára rajzolni is fog a Télapónak / Angyalkáknak, nálunk nagyobb gyerekeknél, már a kérdezősködés a divat.) Az utóbbi években nekem saját magamnak alig volt pár ötletem, ezzel szemben idén, ez a láz is elkapott. Ès láss csodát, találtam (ismét) egy pompás webes oldalt, ahol össze is gyűjthetem, nem csak a magamnak, de a szeretteimnek kigondolt ötleteket is. Aztán a "magamnak" listát továbbíthatom az illetékeseknek, ők pedig képpel, linkkel, plusz leírásaimmal kiegészített kívánságok közül bogarászhatnak kedvükre. (Hozzátenném, hogy a jelenlegi "magamnak" listám fele Pán Péter számára kiszemelt dolgokkal van tele. Nem mellesleg már pár hete a leendő szobájában várakozik rá egy mikulás csomag is, pedig idén azt még ki se bonthatja.) Az oldal neve Wishlistr és pofon egyszerű kezelni. Külön plusz pont jár neki a karácsonyi hátterekért, amivel szintén egyedibbé teheted a listád.

Szólj hozzá

lista ünnep karácsony