2014. jan 27.

Vendégblogger - Panni, Amerikából

írta: ZSOla
Vendégblogger - Panni, Amerikából

Pannit 2004-ben Colorado Springsben ismertem meg, egy helyen dolgoztunk, sőt néhány hónapig lakótársak is voltunk. Annak ellenére, hogy akkoriban nagyon céltudatosan a karrierjére koncentrált - már gyakornokként supervisorrá léptették elő - pontosan emlékszem egyik első beszélgetésünkre, ahol kifejtette, hogy élete legfőbb célja, hogy Anya, méghozzá tökéletes Anya legyen. Az elmúlt években, hol többet, hol kevesebbet tudtam róla, de mostantól Ti is látni fogjátok, hogy mennyire jó úton halad...

Nagyon boldogan vállaltam a felkérést, hogy írjak a Mamazsola blogra. Én már 8 éve vezetem a saját blogomat http://www.sasvaripanni.blogspot.com/, igaz, nem valami nagy rendszerességgel. Remélem, hogy a “nyomás” majd arra ösztönöz, hogy ide igenis gyakrabban írjak. Miért én? Állítólag tudok hasznosakat mondani. :)

Annyit érdemes rólam tudni, hogy három gyerkőc anyukája vagyok: fiaim 4 és 3 évesek, lánykám 1. Amerikában, Kolorádó államban élek, immáron tíz éve. A gyerekek születése előtt dolgoztam, azóta háztartásbeli (HTB) vagyok, ami itt nagyon nem jellemző. Emiatt sokan le is nézik az embert. Végzettségemet tekintve közgazdász volnék, vagy mi, de ha visszamegyek egyszer dolgozni, egészen biztosan megpróbálok elkerülni mindent, ami a diplomámmal kapcsolatos. Kicsit későn jöttem rá, hogy nem az én világom. Otthon egyébként két diplomát szereztem, itt meg egy MBA-t Summa Cum Laude. Bocs, ezzel mindig muszáj eldicsekednem, már csak azért is, hogy a HTB titulus miatt szociálisan csorbát szenvedett egómon lendítsek egy kicsit. :)

Az életet otthon képzelem el a családdal. Ha minden jól megy, pár éven belül költözünk haza. Idén már a harmadik nyarat töltjük Magyarországon a gyerekekkel. A nagyfiamnak ez lesz a kilencedik repülőútja az óceán felett. Ígyhát az első bejegyzésem a repülés, utazás témáról szól majd. Addig is, ha van kérdésetek, nyugodtan kérdezzetek, megpróbálok válaszolni. Ha javaslatotok van, hogy miről írjak, mi érdekel Titeket az itteni gyerekneveléssel kapcsolatban, azt is szívesen veszem.


Köszönöm, hogy itt lehetek.
Panni

Szólj hozzá

repülés Amerika