2014. már 05.

Farsangi jelmez verseny

írta: LOR
Farsangi jelmez verseny

A beérkezett pályaművekből szemezgetünk. Köszönjük, hogy ismét szép számmal játszottatok velünk és persze gratulálunk a nyerteseknek! (A nyertes listát keresd lejjebb!) ;)

edina1.jpg

edina2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edina: "Anna Törpillának öltözött : kêk nadrág és pulóver volt rajta. A fehér ruha egy régi atlétám volt, amire csipkês szegélyt varrtam. A sapkát a nagyi varrta. 
Bence Sperman volt: kék harisnyát és Superman logós pulcsit viselt. A köpeny ês a kis gatyáa szintén a nagyi alkotása"

mikike.jpg

unnamed.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rita: "Mikike csakis oroszlán lehetett az óvodai farsangon. Bár volt maszkja is (amit gép készít, nem anya) rá tudtam beszélni egy sk. arcfestésre... A jelmez a nagyon kedvelt pizsomájából áll még."

Gabi: "Zozi katica volt a bölcsis farsangon. Piros body, piros nadrág, a pöttyös köpenykét úgy kaptuk, a csápjait pedig én készítettem (hajpánt, pipatisztító, fonalból bojt). Egy-két katicabogaras matricát is ragasztottunk az orrára, kezére, ruhájára :)

Amivel pedig nagyon sokat dolgoztam, az a szombati farsangra szánt LEGO-jelmezünk Jocóval :) A fejek kartonból készültek, sárga krepp-papírral vontam be. A szemek feketére színezett fóliából vannak. Az arcot alkoholos filccel rajzoltam meg. A test fekete kartondoboz, póló v. pulcsi van ráhúzva. A lábak is kartonból vannak, fekete krepp-papírral bevonva. A kezeket vödrös tejfölös dobozból készítettem és egy sárga felsőmet daraboltam fel, hogy be tudjam vonni őket.
Botira egy édes sárkány-jelmezt adtunk, ezt úgy vettem."

Mészi: "Az 1252. képen egy csodás fekete pizsamát alakítottunk dominó jelmezzé fehér kör alakú matricákkal. Azért kaptam pirospontot, mert nem királynőnek, hercegnőnek, menyasszonynak öltöztem, mint mindenki más :)

Az 1253. kép a kartonpapír és az öntapadós tapéta csodája. A szélmalom kerekét belülről tudtam forgatni egy csavar segítségével. Az "épületet" úgy csináltuk meg, hogy vállal lehessen tartani és ne ne csússzon le a földre (vagyis vállban szűk volt). A kalap ("tetőszerkezet") különálló egység, az egy gumival a fejemre volt rögzítve, a tető és az alsó rész közötti mini résen láttam ki.
(Egy évvel előtte hasonló kellékekből shell benzinkút voltam, oldalt porszívócsővel kiegészítve, de sajnos arról nem találtam képet.)
Az 1254. képen pedig  voltam. Óriás szoknyában, kendővel a fejemen, stólával és egy ágsöprűn repültem."
Szóval sorsoltunk is és a nyerteseink:
Az 1-1 választott kapcsoló matrica nyertesei pedig Mészi és Rita. Gratulálunk!
Írjatok nekünk a mamazsolablog@gmail.com-ra, hogy egyeztethessük a részleteket! Köszönjük!
Szólj hozzá

farsang